Reggae i Blacka …

20120512-213346.jpg

20120512-213333.jpgVart på reggae festival i Skärblacka nu på eftermiddan/kvällen. Helt död nu. Det var jättekul, men lilla Fanny orkar ju tyvärr bara hålla igång ett tag. Speedad på energidryck klarade jag mig några timmar, innan jag förvandlades till en zoombi. Stackars Tobbe som måste stå ut med lilla mig. Fast när jag var på topp, gav jag allt jag hade, det gäller ju att leva i stunden lixom. Säger bara det att det är tur att jag inte bokade in Peace and love. Hur skulle jag orka det, när jag inte ens orkar några timmar i Skärblacka. Fast det är nog riktigt bra miljöträning för mig. Det är ju över ett år sen, som jag gick in i väggen. Så det är dags att lära sig leva igen så att säga. Hade i alla fall roligt och det är ju det som är huvudsaken.

Lämna en kommentar