I refuse …

Nu när ångesten kommer krypande, ska jag peppa mig själv med den här bilden. För jag vill ju faktiskt leva, de har jag ju bestämt mig för. Det är faktiskt det enda jag säkert vet. Och med den vetskapen är det faan bara att ta och kämpa lite. jag ska njuta när livet känns toppen, för det vänder så fort. Jag ska göra det som faller mig in, och inte tänka så mycket. Inte tänka på allt som jag kan göra i framtiden, utan på det som jag kan göra just nu. Jag ska bli den som jag vill vara, och inte bara önska att jag var som nån annan. Livet pågår här och nu. Och nu känner jag mig mycket bättre, när jag har fått skriva av mig lite.

Kommentera

