Hunnit med en del redan …

Har invigt shortsen. Dom satt väldigt bra måste jag säga. De åker inte upp när man springer som mina andra gör, så det var ett stort plus. Idag var det precis lagom varmt för att springa. Inte för varmt och inte för kallt. Jäklar vad hundar det var i parken, fast det är ju iof väldigt bra träning för lilla Demo. Eftersom att jag springer upp vid slottet och sen genom orangeriet och så tillbaka igen, så mötte jag ju de flesta andra hundarna 2 ggr. Känner mig jäkligt duktig, har redan hunnit med att släppa ut hästarna och mockat. Snart bär det av mot Blacka för lite reggaemusic ! Ska bli kul.

Kommentera

