Lilla Fanny har lyckats träffa diket …

Fredag idag. Jäklar vad veckan gått fort. Har ju fått jobba hela veckan förutom måndag. Vilket var superkul! Hälsade på Becca i onsdag, vilket var asnice. Sen var det ju de där med att backa ut från deras uppfart, i mörkret. Lilla Fanny såg nada och försökte tänka logiskt. De som känner mig, vet ju hur sånna stunder brukar sluta. Det vill säga inte så bra. Jag bakade ner i ett djupt dike och satte mig rejält fast. Höger däcken hängde i luften. Det lutade lite, så jag kom inte ens ut genom förardörren. Fick lite panik, trodde bilen skulle välta. Kanske en överdrift, men de kändes värre. Men kom ut genom passagerare sidan. Sen stod jag helt handlingsförlamad medan Becca och Emil bogserade upp min bil. Tur han har en större Volvo i alla fall, och att han hade koll på situationen. För jag hade inte en aning om nått. Så kan de gå!

Idag har jag iaf orkat springa efter jobbet. Så jäkla varmt och kvavt vill jag lova. Men jag klagar inte. Hoppas sommaren är nära nu. Vi har till och med börjat bada hästarna på jobbet inför betet. Och de ville inte gå in på insläppet. De ville hellre beta av de gröna gräset.

Lämna en kommentar