Underbart !!!

Idag fick jag kämpa mig upp när klockan ringde vid halv 9, så jäkla trött. Så slängde i mig lite frukost, kastade in vovven i bilen och åkte för att släppa ut hästarna. Sen tog jag mig direkt ut till lilla Hugo, som förövrigt endast är typ 75 cm hög. Erika, hans ägare var därute så vi pratade lite samtidigt som hon passade på att verka honom lite grann. Och sen tömkörde jag honom lite i skogen, det gick jättebra. Han är så himla snäll och duktig. Hittade lite yta så att han kunde arbeta på en volt runt mig och inte bara springa rakt fram. Så det fungerade bra. Ska se om jag hinner ut till honom imorgon också. Ska ju jobba fredag, lördag och söndag sen.

Har också vart en sväng hos pappa och farfar och hälsat på, och sen fodrat hästarna i hagen. Pappa bjöd på cola och två gelehjärtan, så fick lite ångest och var tvungen att springa en sväng när jag kom hem. Sprang den vanliga turen genom parkerna, och så mötte jag en hund och matte från bruxan, så pratde lite med henne. och så kom Tobbe mitt i allt så vi gick ihop resten av vägen. Åh sen blev det gräsmattan, en lång stund. Underbart väder !!!

Kommentera

