Man ska väl inte klaga antar jag …

Trött, lätt huvudvärk och öm i hela kroppen. Men man ska väl inte klaga antar jag. Att jag är öm i kroppen får jag väl skylla mig själv, så går det när man gymmar så att säga. Dock var jag duktig och gick och la mig innan elva, tror till och med att det var vid halv elva. och så gick jag upp vid 7-tiden. De är ju endå skapligt många timmar. Har i alla fall varit duktig och mockat och halmat åt hästarna. Kastade även ned hö från skullen och fixade. var hemma vid halv 11 igen och kollade lite bloggar och shiit. Såg på vakna i morse på 5:an så blev lite sugen. Och så kom morfar en snabbis på besök. Han sa att det inte gick att handla nere på Netto för att kassorna inte fungerade. Inte ens med cash, så han fick gå ut ur affären tomhänt. Stackars de som jobbar där, när det blir så. Måste kännas så himla dumt och pinsamt.

Lilla Hedda ska klippas idag också, då kommer hon bli ännu mindre än vad hon redan är. Hon kommer ju frysa stackarn, i det här jäkla pissvädret! Usch Fii faan. De regnar ju i alla fall inte. Inte just nu i alla fall.

Kommentera

