12 minuter i paradiset …

Det märks att man är trött och behöver sova ut: Om man somnar 22:30 på kvällen och vaknar 11:10 nästa dag. Då är man trött. Så jag åt kyckling med mamma till frukost/lunch och sen gick vid till parken med vovvarna och tog en fika. Då var det fint väder, men ganska blåsigt. Men.. så kom ju regnet. Och så fortsatte det att regna. Fast är ju inte så förvånad, det har det ju gjort i veckor nu tycker jag. Jag tog i alla fall ork till mig och tog hästarna och efter det gymmet. Min morot till att gå till gymmet var ju såklart mina 12 minuter i paradiset, dvs. solariumet. Klart värt det.

Kommentera

