Jobbat …

Jobbat nu i tre dagar, så inte hunnit med och inte haft så bra möjlighet till internet direkt. Det är lite dålig mottagning på jobbet. Idag var vi iallafall tre som jobbade, vilket var mycket skönare, när man bara behövde mocka typ 8 boxar, istället för 12. Fast idag kom det ju två balvagnar med hö, så vi hade att göra. Fick iallafall sluta efter att vi var klara med insläppet. Så då tog jag in våra egna små hästar på vägen hem, och sen ville Hedda och Demo ut när jag öppnade dörren. Så det var bara att ge sig iväg en sväng i parken med dom. Sen fick jag äntligen duscha. Och nu sitter jag här och skriver. Resten av dan, eller snarare kvällen ska jag bara softa och inte göra ett skit. Helt Underbart ! DET ENDA JAG ABSOLUT INTE FÅR GLÖMMA BORT ÄR BETNER IKVÄLL !!! sådär nu ska jag nog komma ihåg det 😉

Kommentera

