Hälsat på Becca …

Varit hos bästa Rebecca idag. Åkte ganska tidigt så var där redan vid halv tio snåret. Hade med mig vovven så vi och hundarna tog oss en liten promenad tillsammans. Så lagade Becca nån konstig maträtt som jag aldrig hört talas om. Riven potatis och baccon stekt som en pannkaka, men de var gott. Kan inte komma på vad det hette, men. Sen så har vi pratat och pratat och pratat lite till. Vi var också ute hos Fina Ellie. Hon hade musklat upp sig och så finare ut. Becca longerade henne och jag miljötränade Demo på att inte reagera så mkt varje gång hästen sprang förbi. Tillslut låg han i mitt knä utan att reagera, så jag antar att metoden fungerade. Trevlig dag har jag haft i alla fall. Fick mess från jobbet med, så det blir att jobba måndag och tisdag. Gött !

 

One thought on “Hälsat på Becca …

Kommentera

