Alcatraz Och Badoo ..

Idag har jag inte gjort så mycket. Mest legat och tittat på Alcatraz. Riktigt grym serie. På ett vänster har jag även lyckats bli medlem på Badoo, typ dejting sida. Så just nu känner jag mig ganska eftertraktad, eftersom jag blev bombad av en massa killar. Fast mest var det nog ganska läskigt. När random män/killar som man bara har chattat med i några få minuter vill bjuda ut en på dejt. Man vet ju inte vilka motiv alla har. Det är bara att försöka avböja så schysst som möjligt.

Kommentera

