Första April …

Vaknade upp vid 11-tiden idag. SKÖNT att sova läänge ibland. Efter frukosten blev det skogspromenad med vovven. jag hade tur som hann innan snön kom. Men jag antar att det måste få snöa lite när det är första april. det måste ju finnas en anledning till ordet aprilväder lixom. Efter det tog jag iallafall en tur till gymmet, och det var då vädret slog till. Så sen fick jag skynda mig till blöta hästar, som ville in.

Väl hemma sen vid 16-tiden var jag ganska så hungrig, stekte till mig två hamburgare, med vanligt bröd till och sen lite pomme och wook. Fortfarande proppmätt, men lite mörk choklad går alltid ner i kistan. Nu Bigbrother.
^^Fanny^^

Kommentera

