Springtur..

Precis hemkommen från en springrunda i skogen. Mamma och jag sprang 2,4 km på 16 min, men vi ska försöka snabba upp tiden. Så nu är jag helt döööd känns de som. Men har i alla fall sprungit två ggr den här veckan och det är bara onsdag, så det är alltid nått i alla fall. Imorn ska jag nog ta mig till gymmet och styrketräna lite. De blir gött!!

Den magen skulle ju inte vara fy skam att ha lixom. !

I wouldn’y mind having this stomach. I love when you see the veins besides your hips.

Kommentera

