Testing testing…

Har haft en annan blogg tidigare, eller snarare flera andra bloggar. Tröttnade på att det alltid strulade på den senaste bloggen. Nämner inget namn. Det tärde på tålamodet så pass att jag inte har bloggat på ungefär en månad. Men idag såg jag en kompis blogg, som tillhörde den här forumet, så nu testar jag med att blogga här.

Jag kommer att blogga om mitt liv och allt vad det innebär. Har en Shetland Sheepdog hane på 8 snart 9 månader. Han är mitt allt och han heter Tiaras Ocean Blue Moon men kallas Demo. Förutom att ta hand om honom, så har familjen även 3 hästar och så tycker jag om att träna och se på film.

Kommentera

