Hunnit med MASSA

Idag har jag hunnit med en hel del kul. Började dagen med att åka och släppa ut hästarna. Efter det åkte jag och Demo till Lundalen och där sprang jag lite i skogen. De var skönt att få sträcka lite på benen, och att få vakna till ordentligt. Tror jag ska ta och springa imorn med. När jag kom hem så åt jag macka och te och youtube:ade med bror. Har även vart en sväng på Bruxan med Demo idag. Agillity hindren har kommit tillbaka, så Demo hade massa med tunnlar att springa i. Han tycker dom är så roliga. Han hoppar även SUPERLÅGA hinder, eftersom han inte är så gammal än. Men han fattar i alla fall att han ska mellan stolparna, och det är ju huvudsaken. Vi tog oss även över A-hindret och gungan, så det var kul.

När jag kom hem igen lagade jag stekt kyckling-filé med ungsstekt klyftpotatis och morötter. Yumyum.. Och så har jag mockat och fixat lite i stallet och DISKAT hemma.

Kommentera

